Στην πρώτη εισήγηση με θέμα «Ιστορικά στοιχεία για τον παλαιό και τον σημερινό Ναό του Αγίου Παντελεήμονος Ιλισσού», ο Πρωτ. Σπυρίδων Λόντος, Ὑποψ. Δρ. Θεολογίας ΕΚΠΑ, παρουσίασε ακροθιγώς όλα τα σχετικά ιστορικά στοιχεία που διασώζονται στα αρχεία του Ναού και του Δήμου Αθηναίων.
Στην δεύτερη εισήγηση με θέμα «Ο Ναός του Αγίου Παντελεήμονος Ιλισσού και ο άγνωστος αρχιτέκτονάς του», η κα Μάρω Καρδαμίτση - Ἀδάμη, αρχιτέκτονας, ομότιμη Καθηγήτρια του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, παρουσίασε διεξοδικά όλα τα αρχιτεκτονικά στοιχεία για τον Ναό και τις φάσεις ανοικοδομήσεως του, επισημαίνοντας ότι δεν υπάρχουν στοιχεία για τον αρχιτέκτονά του.
Ακολούθησε η εισήγηση με θέμα «Βιογραφικά στοιχεία και το ζωγραφικό έργο του Δημητρίου Καφή», απο την κόρη του κα Αικατερίνη Καφή - Δέφνερ, μουσικό και ποιήτρια, η οποία παρουσίασε την προσωπικότητα του αειμνήστου πατρός της με ιδιαίτερη γλαφυρότητα.
Για το εικονογραφικό έργο του Δημητρίου Καφή στον Ναό του Αγίου Παντελεήμονος Ιλισσού εισηγήθηκε η κα Ιωάννα Στουφή - Πουλημένου, Καθηγήτρια Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επεσήμανε τις διάφορες εικονογραφικές του παρεμβάσεις και ανέλυσε το καλλιτεχνικό ύφος των δημιουργημάτων του.
Ακολούθησε μουσικό διάλειμμα με άψογη απόδοση των Εκκλησιαστικών ύμνων απο το φωνητικό σύνολο ARS NOVA, υπο την διεύθυνση του μαέστρου καί χοράρχου του Ναού μας κου Ευαγγέλου Κατσιναβάκη.
Στην επόμενη εισήγηση με θέμα «Η δεύτερη περίοδος εικονογραφήσεως του Ιερού Ναού Αγίου Παντελεήμονος Ιλισσού απο τον ζωγράφο Γεώργιο Χοχλιδάκη», η κα Παναγιώτα Κατωπόδη, Δρ. Χριστιανικής και Βυζαντινής Αρχαιολογίας και Τέχνης, παρουσίασε αναλυτικά το εικονογραφικό πρόγραμμα του αγιογράφου, με το οποίο ολοκληρώθηκε πλήρως η ιστόρηση του Ναού .
Στην τελευταία εισήγηση με θέμα «Η συλλογή φορητών εικόνων του Ιερού Ναού Αγίου Παντελεήμονος Ιλισσού Αθηνών, ως τεκμήριο των καλλιτεχνικών τάσεων της Νεοελληνικής Εκκλησιαστικής ζωγραφικής απο τα τέλη του 19ου αιώνα έως σήμερα», ο κος Νικόλαος Γραίκος, Δρ. Ιστορίας της Τέχνης, παρουσίασε αναλυτικά τις δεσποτικές εικόνες του Τέμπλου, τις υπόλοιπες εικόνες εντός του Ναού και όσες φυλάσσονται επιμελώς στο Πνευματικό Κέντρο, επισημαίνοντας την ιδιαίτερη σημασία τους για την ζωγραφική τάση της εποχής τους.
Μετά το πέρας των εισηγήσεων ακολούθησαν ερωτήσεις προς τους εισηγητές, οι ευχαριστίες του π. Σπυρίδωνος και η Ημερίδα έλαβε τέλος περί της 2.30 μ.μ.
Η ημερίδα μεταδιδόταν εξ αποστάσεως ζωντανά στην πλατφόρμα zoom με συντονιστή τον υποψήφιο Διδάκτορα Θεολογίας κο Δημήτριο Αλεξόπουλο και βιντεοσκοπήθηκε απο την Pemptousia.tv για την προβολή της αργότερα. Την ηχητική επιμέλεια είχε ο κος Χρήστος Δήμας.